среда, 27 июня 2012 г.

Работа в Google AdWords

Ключові слова
Вибирайте для своєї рекламної кампанії високоякісні, релевантні ключові слова, щоб привернути увагу лише найбільш зацікавлених користувачів, які найімовірніше стануть вашими клієнтами.
Ключові слова також використовуються для встановлення відповідності між вашими оголошеннями й сайтами в Медійні мережі Google, пов’язаними з вашими ключовими словами й оголошеннями.  

Належним чином створений список ключових слів допоможе підвищити ефективність оголошень і уникнути зайвих витрат.
Для ключових слів можна вказувати типи відповідності, щоб контролювати, з якими пошуковими термінами зіставлятимуться ваші оголошення. 
Вибрані ключові слова використовуються для показу ваших оголошень клієнтам. Вибір якісних релевантних ключових слів для рекламної кампанії сприятиме охопленню потрібних клієнтів у потрібний час. 
Також можна додати мінус-слова, щоб ваше оголошення не відображалося за пошуковими запитами, що включають ці терміни. Це допоможе знизити витрати та сприятиме показу оголошення лише потрібній аудиторії.  
Надто загальні ключові слова недостатньо привертають увагу потенційних клієнтів, тому ваша діяльність може стати менш прибутковою. Уточнення ключових слів і додавання слів, які описують ваш товар, сприятиме приверненню уваги потрібної аудиторії за допомогою ваших оголошень.Переконайтеся, що ваші ключові слова точно пов’язані з темою оголошення та сторінкою, на яку переходять користувачі. Ключові слова, що складаються з двох або трьох слів, найефективніші.Згрупуйте ключові слова за темами. Для більшості рекламодавців найбільш прийнятною кількістю ключових слів у групі оголошень є 5–20.
Групи оголошень - набір ключових слів, оголошень і ставок, що є ключовою складовою структури облікового запису. Кожна рекламна кампанія складається з однієї або кількох груп оголошень.
Пошукові партнерські сайти - сайти в Пошуковій мережі, які співпрацюють із компанією Google для показу оголошень. 

http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=uk&answer=1704371

Про основи встановлення ставок

Якщо ваша головна мета – заохотити до відвідування сайту, варто зосередитися на кліках. Використовуйте встановлення ставок ціни за клік (CPC), щоб оплачувати тільки фактичні кліки по оголошенні з переходом на ваш сайт.
Замість того, щоб платити за кліки, можна платити за кількість показів оголошення, якщо ваша кампанія націлена тільки на Медійну мережу. Це називається встановленням ціни за тисячу показів (CPM), оскільки ви сплачуєте за кожну тисячу показів свого оголошення. Варто вибрати цю опцію, якщо ви зацікавлені насамперед у широкій популяризації назви або логотипу компанії.
Зосередження на конверсіях: конверсія – це певна бажана дія на вашому веб-сайті: продаж (найчастіше), підписка на інформаційний лист або якась інша дія. Це називається встановленням ставки ціни за придбання (CPA), оскільки ви надбаєте одну конверсію. Потрібно також увімкнути відстеження конверсій - безкоштовний інструмент в обліковому записі, що допомагає визначити, як саме кліки ваших оголошень викликають цінні дії на зразок продажів або перетворення відвідувачів на потенційних клієнтів.